19 grudnia 2015

Zbliża się

Hej.


Niby miał być post mikołajkowy, ale szczerze za nudna ta notka wyszła.
Postanowiłam opisać jednak ostatnie dni szkoły w jednym poście.
Mikołaj w tym roku był na prawdę udany. Jak pewnie w każdej szkole mieliśmy losowanie.
Akurat super się udało, ponieważ wylosowałam się nawzajem z moją koleżanką i postanowiłyśmy zrobić zakupy razem. Może i nie każdy dokonuje takiego wyboru, ale jednak za długo się nie znamy i mało o sobie wiemy. Na koniec okazało się, że po prostu kupiłyśmy sobie to samo. W paczce znajdowały się ogrzewacze do rąk, świeczki i słodycze. Powiem, że na prawdę jak na pierwsze mikołajki wyszło super. Każdy był zadowolony, bo liczyły się gesty. 



Moi rodzice również w tym roku o mnie zadbali. Dostałam płytę zespołu 5 Seconds of Summer i pluszowego jednorożca, którego nazwałam Mietek.
Od reszty rodziny po prostu mam pieniądze, czy jakieś słodycze.






Zbliżają się także święta, czyli kolejny powód do rozpieszczenia bliskich. 
Mam już kilka pomysłów na prezenty. A wy?
Jeśli kompletnie nie wiesz co możesz kupić jakiejś bliskiej ci osobie po prostu musisz jakoś wyciągnąć to z jej zainteresowań. 
Pamiętaj też, że najbardziej liczy się gest. 


Do zobaczenia w kolejnej notce.


1 komentarz:

  1. juz swieta za rogiem <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*