6 grudnia 2015

December!

Hej!

Już od kilku dni trwa grudzień. Dzisiejszy post powinien być jak najbardziej mikołajkowy jednak on pojawi się w ciągu najbliższych dni. Za to dzisiaj chciałabym stworzyć post, który powinien być już dawno. Nie, nie będę się tłumaczyć czemu tego nie zrobiłam. Po prostu nie pykło i tyle.
Więc mamy grudzień! Tak wiem nie wiedziałeś. 
Ze względu na ten miesiąc chciałabym dawać posty świąteczne i trzymajcie kciuki aby mi się to udało. 


Od początku listopada zastanawiałam się nad zmianą w moim pokoju. 
Jednak ze względu na wygląd tego pomieszczenia nie dałam rady wymyślić czegoś konkretnego co by pasowało do kolorystyki i byłoby świąteczne. Mój pokój musi jak najszybciej zostać wyremontowany, ponieważ totalnie źle się tutaj czuje. Ostatecznie ozdobiłam lekko moją tablicę.
Mianowicie powycinałam świąteczne elementy typu czapka mikołaja i mój plan lekcji zrobiłam "bardziej świąteczny". Niestety przekonałam się o moim braku talentu. Kompletnie nic tu nie wygląda dobrze. 
Zawsze chciałam stworzyć świąteczny klimat w pokoju, ale jak na razie nie mam warunków.




Grudzień kojarzy się każdemu ze świętami, czy sylwestrem.
Osobiście bardzo lubię ten miesiąc, ale warto wspomnieć także o jego minusach.
Kiedy na dworze panuje mróz moje zatoki po kilku dniach dosłownie się zatykają.
Głowa boli, a katar jest już męczący.
Czasami także czuje się jak wrak człowieka. 
Ale przecież nigdy nie będzie wszystko idealne.





A jak wam mija grudzień?
Pokoje poczuły klimat świąt?

2 komentarze:

  1. grudzien od razu kojarzy sie ze swietami, haha:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze sie sklada ze mialam remont miesiac temu i mama zaprwnila mi ozdoby swiateczne. Na parapecie siedzi mikolaj z wiszacymi nogami i napis x mas. Oby Tobie udalo sie udekorowac i zmienic pokoj tak jak chcesz! Wesolych swiat

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*