4 października 2015

Ja w gimnazjum

Hej. ♥

Dzisiaj przychodzę do was z postem bardziej pogawędkowym, ale szczerze uwielbiam takie pisać.
Mogę dzięki nim przekazać wam co u mnie i dać czasami kilka rad.


Jak już wiecie lub nie. Jestem teraz w pierwszej klasie gimnazjum. Na prawdę bałam się nowej szkoły. Po za tym wiedziałam, że z mojej dawnej klasy będę tylko z jedną osobą. Całe szczęście jest to dziewczyna, z którą mam całkiem dobry kontakt. 
Kiedy 1 września przekroczyłam mury szkoły poczułam się bardzo dziwnie. Wszystko było mi obce.
Stałam gdzieś na uboczu i tylko uważnie słuchałam wypowiedzi dyrektorki. 
Najbardziej chyba obawiałam się ludzi. Jestem dziewczyną, którą kręcą idole, muzyka, fotografia, moda itd. Myślałam, że w mojej klasie nie będzie żadnej bratniej duszy i będę chciała aby ta szkoła zleciała mi jak najszybciej. Miałam także zamiar się przepisać do klasy gdzie poszło najwięcej uczniów z mojej szkoły, ale zrezygnowałam z tego już po pierwszym tygodniu.
Ten najtrudniejszy tydzień. Byłam tam jedną z najmłodszych i nie chciałam na sam początek z nikim zadzierać, więc siedziałam cicho. 









Drugi tydzień był już mniej sztywny. Wszyscy jakby się rozluźnili.
Zaczęło się coś dziać. Postanowiłam trochę poznać osoby z którymi w końcu mam spędzić trzy najbliższe lata. Przedstawiłam się większości. Nawet usiadłam z inną dziewczyną na jednym z przedmiotów. Później kiedy miło mi się z nią rozmawiało postanowiłam do niej napisać. Okazało się, że jesteśmy do siebie bardzo podobne. To było bardzo miłe. Wtedy zaczęłam poznawać również innych. Dzień po urodzinach mojego idola (Niall Horan- 1D) poznałam drugą koleżankę, która dzieli ze mną podobne zainteresowania. Następnie szło już jak z płatka. 









Teraz znam się już z każdym i atmosfera w klasie jest na prawdę przyjemna. Mogę nawet stwierdzić, że jest o wiele lepiej niż było w podstawówce. W gimnazjum rozmawiam często ze starymi znajomymi i poznaje nowych. Zrobiłam się bardziej otwarta na nowe znajomości. Od samego początku pokazałam siebie i zostałam odebrana na prawdę bardzo fajnie. 






Więc najlepiej od samego początku być sobą. Zdobędziesz tym nowych przyjaciół.


Myślę, że jakoś wyszło mi napisanie tego postu, ponieważ bardzo długo zbierałam się do jego napisania.

Widzimy się w kolejnym.
Do zobaczenia! ♥

1 komentarz:

  1. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*