24 lipca 2015

Cofanie czasu.

Cześć kochani!


Naszła mnie nagła ochota na napisanie takiego właśnie postu, a dlaczego nazywam go "takim"? Hmm... myślę, że dlatego iż nie mam pojęcia jak mogę ubrać w kilka słów to co chce wam przekazać. Także teraz zaczynam moje rozpisywanie się na temat "COFANIA CZASU".
Na pewno sami kiedyś chcieliście cofnąć czas i nie powiedzieć, zrobić, doświadczyć czegoś.
Sama tak miałam i to nie raz. Czasami z czystego przypadku otaczających nas ludzi. Przez jakiś czas czułam, że są dla mnie odpowiedni, ale gdybym wiedziała (nie wiem skąd) iż tak wszystko się potoczy to nawet nie zapoznaliby się z moim imieniem.







Myślę,  że każda sytuacja w życiu zdarzyła się,  bo miała jakoś na nas wpłynąć.
No chyba o to mi chodziło... tak raczej o to. Jednak wracając. Żyjemy chwilami, a każda z nich jest inna i zmienna jak nasze humory. W jednej z nich możemy być: spokojni, szczęśliwi, a w drugiej zdenerwowani, czy smutni. Czasami powiemy za dużo i poczujemy się z tym źle.  Jednak każdy z nas w swoim życiu doświadczy czegoś co po czasie chciałby zmienić.







W pewnym momencie nie wiesz co powiesz i mówisz to co ślina na język przyniesie.
Nie załamuj się tym od razu, ponieważ jeszcze nie raz dotknir cie każde uczucie, czy będzie ono pozytywne, czy negatywne to i tak je przeżyjesz.
Pamiętaj o tym żeby wyciągać wnioski i uczyć się na błędach swoich i innych.
A wracając do ludzi to oni zawodzą i to naprawdę często.  Pamiętaj aby nie mówić nikomu wszystkiego.




Od jakiegoś czasu kieruje się tym, że przeszłości nie zmienie, a teraźniejszością panuje. Przyszłość jednak jakoś sama nadejdzie i wtedy się o nią pomartwię. 



Jeśli bym coś teraz zmieniła to nawet nie wiem, czy byłoby lepiej. 
I na tym zakończę tą notkę.

Do zobaczenia!


---------


Dziękuję Wiktorii za nowy wygląd! 
Jak się podoba? ;*

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tam wygląd się podoba 😂
    ja w sumie nie wiem czy bym chciała cofnąć czas, bo chyba nie chciałabym przechodzić tego wszystkiego jeszcze raz, ale nie jestem pewna. mam mieszane uczucia co do tego serio xDD
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Często zdarza mi się myśleć o tym, że chciałabym cofnąć czas. Ale w sumie wszystko dzieje się po coś i gdyby nie te przykre wydarzenia, to nie spotykałyby nas te świetne :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To, co było nigdy nie wróci i zdecydowanie nie ma sensu nad tym rozmyślać. Jednym wyjątkiem jest coś, co rzutuje na naszą teraźniejszość i przyszłość :)
    http://ochasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*