16 czerwca 2015

TAG: #Selfie

Heej.


Z tego powodu, że nie mam pojęcia czy kiedykolwiek na blogu był tag to mam ochotę na selfie tag. 
Myślę, że wiecie o co z tym chodzi. Jeśli nie to tak krótko (jeśli wiesz to omiń)
Odpowiadam na pytania dotyczące mnie.




1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?

Ostatnio zaczęły mi się podobać moje usta. xD


2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?

W sumie to nie wiem gdzie chciałabym jechać, ale od zawsze miałam ochotę na podróż do Londynu, ponieważ bardzo mi się podoba. 


3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej, gdy jesteś chory?

Telefonu, słuchawek i spokoju. 


4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?

Szanujcie się. Jest to coś co da w/nam myśleć o sobie pozytywnie.


5. Jak myślisz, jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?

Myślę, że byłam tygryskiem lub psem albo jednak chyba jednorożcem. Nie no jednorożcem to jestem teraz. :D


6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie, co byś zmienił?

Niektórzy ludzie po prostu by mnie nie poznali, a zadbałabym o relacje z osobami które dla mnie wiele znaczą choć niektórych już nie ma pośród nas. 


7. Co robisz dla rozrywki w weekendy?

Wychodzę ze znajomymi lub odwiedzam rodzinę. 


8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz?

Eh.. nie pracuje, więc nie wiem, ale jeśli chodzi o szkołę to nauczyciele czasami naprawdę ostro przesadzają na lekcjach.

9. Nie mogę żyć bez _________?

Chyba nie ma takiej rzeczy. ;c



10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu, to jaka by to była super moc?

Zastanawiam się między niewidzialnością, a czytaniem ludziom w myślach. 



I to tyle w tym tagu do zobaczenia. :***














1 komentarz:

  1. Świetny tag! :D
    Bardzo ładne selfie!
    Obserwujemy?
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*