29 czerwca 2015

My ideal summer!

Hej.



W dzisiejszej notce chciałabym podzielić się z wami moim punktem widzenia tegorocznych wakacji.
Takim wstępem pragnę zaproponować wam dalsze czytanie postu.



Jak już pewnie wiecie skończyłam szkołę podstawową, ale tutaj muszę się pochwalić iż z wyróżnieniem. Najpiękniejszym momentem zakończenia był chyba bal. Naprawdę świetnie się bawiłam. Jednak wylałam z siebie chyba aż za dużo łez. Wszystko teraz się zmieni. Pójdę do gimnazjum, poznam nowych ludzi, ale zanim to mam jeszcze przed sobą 2 miesiące cudownych wakacji i nie zamierzam ich marnować. Co prawda minęło już kilka dni i w sumie całkiem świetnie je wykorzystałam. W piątek byłam po odbiór świadectwa i od razu zaniosłam je do nowej szkoły. Po całym zamieszaniu uroczyście rozpoczęłam wakacje 2015!
Jak świętowałam? Otóż zaraz po wszystkim pojechałam z dziewczynami z klasy na mrożone jogurty (które po prostu uwielbiam), a potem udałyśmy się na dni miasta gdzie czekałyśmy na zespół "MIG". Udało nam się stanąć praktycznie pod samymi barierkami i świetnie się bawiłyśmy. Złapałam nawet ich płytę, ale jakiś gościu wyrwał mi ją z ręki. Bardzo się zdenerwowałam i przez chwilę miałam zepsuty koncert, ale na całe szczęście szybko się rozchmurzyłam.







Kolejnego dnia znów byłam na dniach miasta, ale bardzo krótko, ponieważ odwiedziliśmy naszego kolegę i tam graliśmy w siatkę oraz ja bawiłam się z jego psem i huśtałam się na huśtawce.
Tak wczoraj siedziałam w domu, a dzisiaj zrobiłam z bratem niespodziankę dla taty, czyli taki spóźniony dzień ojca. Mój tato ma prace, która nie pozwala mu być w domu często w tygodniu, ale w końcu udaliśmy się rodzinnie do pizzerii.
Jutro natomiast wyjeżdżam do kuzynki,








A wy jak zaczynacie wakacje?




Do zobaczenia!





















Pamiętaj!KOMENTARZ=MOTYWACJAOBSERWACJA=MOTYWACJA

1 komentarz:

  1. Za kilka dni wyjeżdżam do kuzynki na tydzień, super post :)
    http://teamparisgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*