10 maja 2015

Tolerancja.

Hej.

Dzisiejszy post chciałabym aby został przeczytany do końca. 
Myślę,  że niektórzy wczują się w każdy wyraz.
Jednak teraz zapraszam do czytania. :)



Na codzień widzimy ludzi. Każdy z nich jest inny.
Oni widzą nas również jako ludzi. Przechodzimy obok człowieka,  który ma inny odcień skóry niż my. No problem, prawda? Są ludzie innych kolorów włosów i nie krzywdzą nas w jakiś sposób kiedy są inni. Jest osoba chuda jak i gruba. Codzienność. Ktoś ma tatuaż na ręce albo kolczyk w nosie. Też człowiek. Jest ktoś starszy, a ktoś młodszy.  Praktycznie nic nowego. 
Mężczyzna i kobieta oboje ludźmi...
Krytykujesz kogoś, a sam nie jesteś idealny. Jeśli zamiast być chudą kobietą byłabyś grubym mężczyzną to także miałabyś życie.  Każdy z nas jest inny, ale za to bardzo wyjątkowy.
Jeśli uważasz inaczej twój problem i nędzna pomyłka. ;)
Ja nie jestem osobą chudą ani piękną, a co dopiero idealną. Warto dążyć do swojego ideału, a nie innych. To ty masz czuć się dobrze, bo jesteś z sobą od początku do końca. Nikt inny niż ty nie zabroni ci mieć blond włosów, czy większego rozmiaru. Ty decydujesz jak wyglądasz i kim jesteś.  Jak dla mnie w wieku 20 lat możesz nosić ubrania dla dzieci, bo krzywdy mi nie robisz. Oczywiście nie przesadzając z wszystkim na raz. Dla kogoś możesz być piękny, a dla innych najgorszy. Zauważyłam, że w dzisiejszych czasach nie możesz być sobą.  Musisz być wystarczający dla otoczenia. Czasami boisz się wyznać swoją religię, czasem powiedzieć otwarcie co słuchasz. Słuchasz One Direction? Jesteś nikim? Nie prawda! Ja sama ich słucham i nie interesuje mnie co na ich temat myśli osoba obok. Cudowne jest to, że się różnimy. Pamiętaj.  





Musisz rozumieć to, że kim tam jesteś to zawsze znajdziesz środowisko które zaakceptuje właśnie ciebie. 
Ja sama święta nie jestem, bo też zdarza mi się kogoś krytykować, ale wtedy nie zadaje się z tą osobą. Jednak chęci są tu najważniejsze. ;))

Do zobaczenia!



7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post :)
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze napisane, podoba mi się tutaj dlatego obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to napisałaś. Nic dodać, nic ująć :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Poklikasz w linki w poście? To dla mnie baaaardzo ważne! Zrobię to samo u ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super piszesz, zostaję na dłużej :)



    Za każdy komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema szczerymi komentarzami :)

    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jasno określiłaś sprawę - i bardzo trafnie! Skoro ktoś akceptuje inny kolor włosów, to powinien też tolerować inne kolory skóry i tak dalej.
    http://nataliamakota.blogspot.com/ zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*