15 maja 2015

Najmniejsze sukcesy!

Heej.

Było tutaj wiele postów przez które przeplatały się rozmaite tematy.
Dzisiaj chciałabym skupić waszą uwagę na mnie, a dokładniej dać wam bardzo małe 
wskazówki do uśmiechu. Pare tygodni temu coraz częściej wytykałam sobie swoją każdą niedoskonałość. W końcu powiedziałam sobie:
"Tak nie będzie wyglądać twoje życie!  Ruszasz dupe i robisz z sobą to co chcesz osiągnąć! "
Tak więc o to właśnie to. Zaczynałam stopniowo, ponieważ najpierw starałam się częściej uśmiechać, bardziej zadbać o wygląd zewnętrzny oraz pozytywnie spoglądać w lustro.
Robiłam to każdego dnia i stałam się pogodniejsza. Nadszedł także czas na porządki w szafie.
Kiedy tak na nią potem spojrzałam okazało się, że moje koszulki są w 95% białe, szare jak i czarne. Trochę mnie to przeraziło, ponieważ uważałam to za brak tego wiosennego klimatu.
Na całe szczęście wybieram się na zakupy i postaram się zakupić chociaż jedną kolorową rzecz.
Teraz jednak przejdziemy do mojego ogólnego wyglądu.
Chciałam spuścić z wagi i uroniłam łezkę szczęścia gdyż spadło kilka kilo. Natomiast dalej zamierzam walczyć z tym problemem. Moja twarz ostatnio wygląda na bardzo zmęczoną, dlatego że naprawdę taka jest. Od jakiegoś czasu nie wysypiam się ani odrobinę. 
Dzisiejszego dnia nie poszłam do szkoły, bo po prostu byłam wykończona i bardzo źle się czułam. Jednak teraz codziennie orzeźwiam twarz i staram się poprawić jej stan.







Mam dla was taką małą rade.
Dążcie do celu, ponieważ naprawdę warto.
Chciałabym być dla was teraz przykładem tego iż naprawdę warto, a nawet małe poprawki będą dawały ogromną satysfakcje. 



Do zobaczenia! ♥

2 komentarze:

  1. Ja to ostatnio w ogóle wyglądam na zmeczona:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję spuszczenia wagi <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*