22 maja 2015

Już niebawem. Jeszcze chwila!

Cześć kochani!



Dzisiaj żyję już tylko i wyłącznie zieloną szkołą.
Czuje, że jestem już jedną nogą w autobusie.
Najlepszą chwilą jest pakowanie, ponieważ jakoś tak bardzo mnie to nakręca i jest przyjemne jak i najlepsze w wyjazdach. Jednak pakowanie w drogę powrotną nie jest już tak fajne.
Sama nie wiem dlaczego ten wyjazd ma na mnie taki wpływ. W końcu byłam na takich już kilka razy. Może to dlatego, że jest to ostatnia zielona szkoła... hm...?







Jest informacja o tym, że w ośrodku jest wi-fi także pewnie łatwo będzie mi się połączyć z netem, ale dzięki temu będę mogła wpisywać jakieś notki.
Będę aktywna na fb: [KLIK] oraz na instagramie: [KLIK]





Także dzisiaj tak krótko i widzimy się niebawem. 

Po więcej informacji zajrzyj na mój kanał: [KLIK]



Do zobaczenia!




1 komentarz:

  1. Ja niestety nie byłam na zielonej szkole :)

    zapraszam na nowy wpis na blogu:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/05/tak-wiele-sie-dzieje.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*