2 kwietnia 2015

Szóstoklasiści!

Heej.


Wczoraj byłam jedną z wielu uczniów piszących sprawdzian szóstoklasisty.
Powiem wam, że był to całkiem łatwy egzamin, a stres jaki przechodziłam był całkowicie niepotrzeby. Polski był łatwy, matma średnia,  a angielski banalny. Każdy kto to wczoraj pisał wypowiedziałby się tak samo jak ja na temat drugiej części. 
Na internecie są już odpowiedzi, więc mogłam się sprawdzić. Muszę przyznać,  że wyszedł mi dokładnie tak jak to przewidziałam. 









Co do mojego stroju to może nie był idealny dla innych, ale dla mnie spełniał swoją rolę w 100%.
A jak wam się podoba?




Jak myślicie, czy dobrze napisaliście?

Oczywiście w całym poście zwracam się do swoich rówieśników.
Jednak może ktoś z was już pisał lub czeka go to w przyszłych latach?





Myślę,  że dobrze wypadniemy. =]


Do zobaczenia! :**




1 komentarz:

  1. Od znajomych słyszałam to samo. Łatwy, jednak wszyscy mówli że matematyka z tego wszystkiego była najtrudniejsza. Mnie ten sprawdzian czeka za rok. Cieszę się że jeszcze nie teraz będę przeżywał stres o którym pisałaś :)
    http://littleredcherrysmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*