12 marca 2015

Poprawki w blogsferze?

Czeeść.

Ostatnio dużo szukałam czegoś aby na blogu było coś ciekawego i kilka prób, które przeszłam na tych wszystkich blogach (bo trochę ich było) to moją uwagę przyciągnął post o zmianach, które autorka wprowadziłaby do blogsfery. Po przeczytaniu jej notki doszłam do wniosku, że mnie również denerwują niektóre rzeczy i pomyślałam, że taki post mogłabym stworzyć. 
Mam nadzieję,  że znajdziecie w tych punktach coś pod czym dalibyście swój podpis.
Jednak dam tutaj kilka propozycji żebym nie musiała się rozpisywać, a może kiedyś pojawi się ponownie taki post, bo co chwile zjawiają się nowe rzeczy tego typu.
W komentarzach piszcie swoje propozycje. 
Zaczynajmy:



1. KOMENTARZE:
Jednak nie normalne, które wskazują na to, że naprawdę przeczytałeś wypociny nadawcy i piszesz coś związanego z tematem.
Naprawdę to przyciąga uwagę i kiedy podasz swojego bloga to aż chętnie się zagląda.
Jednak jeśli wchodzisz w opcje komentarzy wyłącznie dla reklamy nic nie czytając to proszę odpuść sobie,  ponieważ kiedy piszesz; "fajny post. Zapraszam: ------.blogspot.com" to nie dodajesz żadnej motywacji, a sam tego oczekujesz. ;)










2. Współpraca.

Jest to wspaniała rzecz, ale no proszę piszesz bloga tylko dla darmowych ciuszków.
Sama poznałam takie blogi można zauważyć to po wszystkim.
Osobiście chciałabym podpisać współpracę, ale nigdy przez myśl by mi nie przeszło zakładanie bloga tylko po to.
Od kiedy jest coraz więcej ofert do współpracy nagromadziło nam się kilka nowych osób, które powiększyło nasze grono. Hm.... niekiedy zastanawia mnie jak to by było gdyby pisano blogi wyłącznie z pasji. Kocham pisać do was i dzielić się z wami wieloma rzeczami, ale czasami męczy mnie to ile wkładam pracy w każdą notkę, a mam małą aktywność i kiedy patrzę na blogi, o których mowa w punkcie to jest to trochę przykre.








3. Oczekiwania na początkowy cud.


Punkt drugi jest doskonały aby nawiązać do wyczekiwania cudu od razu.
Załóżmy, że ktoś zakłada bloga i po miesiącu z tym kończy, ponieważ nie ma 2000 obserwacji ani 10000 wyświetleń, a co dopiero pare setek komentarzy. Na takie rzeczy potrzeba nam czasu. Mój blog za kilka miesięcy świętuje rok, a sami zobaczcie iż szału nie ma.
Hm... jednak uwielbiam to co robię, a to najważniejsze. :)










4. Wymiany.


Na facebook'u są grupy gdzie możecie dać reklame, zaproszenie na swojego bloga i czasami przeglądam te posty kiedy nagle zauważam zabawy "kom=kom" , "obs=obs", eh...
No dobra może ktoś tak lubi zyskiwać czytelników, ale ja nie lubię takich propozycji. 
To tyle na ten temat








5. Anonimy

Chyba kojarzycie o co mi chodzi?
Tak, więc przyjmę krytykę, ale jak już ją piszesz to miej tą ODWAGĘ aby
pokazać kim jesteś.



To wszystko co mi przyszło do głowy.  Widzimy się w kolejnym poście.
Do zobaczenia. :*

10 komentarzy:

  1. Świetny, szczery post :)
    I śliczne zdjęcia, ale to oczywiste :*

    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W pełni się z tobą zgodzę, a najbardziej w 1-Komentarze. To jest takie chore jeśli tylko osoby wchodzą po to, aby się zareklamować. Ładny blog. Bardzo mi się spodobał twój post chyba będę tutaj częściej wpadać, bo widać, że jesteś mądrą dziewczyną :)
    Jeśli byś chciała zajrzeć zapraszam: http://swiat-wyobrazni-by-bf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post :) zapraszam do mnie bemyfourseasons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz zdecydowanie rację. Spotkałam bloga, który nie miał nawet 30 czytelników, a napisał do Choies z prośbą o współpracę. Firma wyraziła zgodę i autorka zrobiła kolaż, czy nawiązała współpracę to nie wiem, ale ewidentnie blog był stworzony z myślą o dostawaniu darmowych rzeczy :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak powstaje masę blogów, którym głównym celem jest współpraca :c

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a cutie!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę przyznać ci przy każdym z tych punktów racje... niestety :)

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkowicie się z Tobą zgadzam. I bardzo podoba mi się to co napisałaś w 3 punkcie! Kochasz to co robisz i to widać :) Rób to dalej, bo naprawdę świetnie Ci idzie i nie ma się co poddawać :) Zostaję z Tobą na dłużej :)
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racje, w 100% zgadzam się z twoim wpisem, szkoda, że coraz więcej osób zakłada blogi tylko i wyłącznie dla współpracy.

    Zapraszam na nowy wpis:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/03/pierwsze-dni-wiosny.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet u mnie zdarzały się komentarze typu:
    "Ładne zdjęcia. Zapraszam do mnie:..."
    "Fajny post. W wolnej chwili zapraszam do mnie:.."
    Ehh
    Tak to już jest.
    martaiblog.blogspot.com <-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*