5 marca 2015

Choroba...

Heej.

Zgadnijcie z jakiego miejsca piszę do was tego posta?
A no właśnie z mojego łóżka. 
Od wczoraj się tu znajduję.
Ostatnio jest to jakaś epidemia. Myślałam,  że jeśli wytrzymałam tyle to tak już będzie. 
Eh.... no niestety.
Czuje się teraz fatalnie, ale dawno do was nie pisałam i myślę iż fajnie będzie jeśli coś tu się pojawi. Oczywiście jeśli nie wyzdrowieje to również nie nagram nic na kanał. 
Ale ciekawi mnie czy wy już byliście ofiarami choroby w ostatnim czasie?
Może macie swoje sprawdzone sposoby na pokonanie tego okropieństwa?
Albo może ktoś z was mi poda jakieś sposoby na pokonanie nudy?
Jak może wiecie, że takie rzeczy jak portale społecznościowe i telewizja po jakimś czasie się nudzą, a zwłaszcza w tej sytuacji.  







Może jeszcze nie widzieliście ulubieńcó lutego?
W takim razie zapraszam was do oglądania, a ja czekam na wasze komentarze. 



Do zobaczenia! :*

5 komentarzy:

  1. Ja tez siedzę chora już od tygodnia.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy film :)
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrówka życzę! :))

    www.you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powrotu do zdrowia:) Ja na szczęście już wyzdrowiałam:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie chorowałam w tym roku, życzę zdrowia :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*