14 lutego 2015

Valentine

Heeeej

Dzisiejszy dzień jest niby swiętem zakochanych, ale mnie jakos to nie rusza.
Jednakże uwielbiam te wystroje w sklepach i ogólnie ten klimat, a no i czekolady w promocji. ;3
Miałam wczoraj w szkole kiermasz walentynkowy i kupiłam sobie 2 babeczki oraz balon w kształcie serducha!
Dzisiaj wybrałam się na zakupy, ale nie odczułam zbytnio klimatu walentynek,
Zrobię dla was filmik o tym także oczekujcie.
Muszę przyznać iż w różnych marketach do których wstąpiłam były pustki, a była godzina 14/15.
Ludzie to mają obsesje na tym punkcie.
Kocham serduszka i ogólnie ten dzień jest dla mnie jak każdy inny, ale ma w sobie cos szczególnego.
Mianowicie czuje w niektórych sklepach fajny klimat, lecz nic po za tym.

Proszę was o pomysły na filmiki, bo ich znacznie brakuje, a nienawidzę niczego zaniedbywać.
Moja pasja powinna się rozwijać, a nie stawać w miejscu.
Jedną z przyczyn tego jest iż może mi się być bardzo trudno wybić przy tej całej konkurencji, która z dnia na dzień masowo się powiększa.


Zawsze staram się być systematyczna jednak nie wychodzi to przy każdej okazji.
Jest to dosć trudne, ale naprawdę wkładam w to dużo serca, a co najważniejsze rozwijam swoją pasję...
Życie jest skomplikowane, ale ten blog to moje życie. Pisząc każdy post układam to sobie jak najlepiej.
Tutaj się relaksuje, a wasza każda obserwacja czy komentarz to mały krok dla was, lecz wielka motywacja dla mnie. Nawet nie potraficie sobie wyobrazić jak bardzo cieszy mnie wasze wsparcie, które okazujecie mi często.




Powyżej macie zamieszczony kolaż z moimi dzisiejszymi zdjęciami.
Było miło pozować z moim balonikiem...
<3



Dziękuje za przeczytanie posta.
Widzimy się w kolejnym.
Do zobaczenia! <3




11 komentarzy:

  1. Szkoda, że mnie na kiermaszu nie było ;c U mnie też jest post o walentynkach, dzień jak każdy, poza tym, że dostajesz od mamy żelki :D

    paulittastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie obchodzę walentynek nawet zapomniałam, że dzisiaj są xd


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo walentynkowo ;) Świetny post ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, ja walentynki spędziłam w galerii :D
    Czekam na walentynkowy filmik! :*

    http://julia-juliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne selfie <3
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja walentynek nie obchodzę. Pojechałam na lodowisko i świetnie się bawiłam :D Cudowne zdjęcia! :*

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post:) Dla mnie Walentynki są dniem zwyczajnym i zawsze już dla mnie taki będzie:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam walentynek nie obchodzę. Normalny dzień jak dla mnie. Super post i świetne fotki ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja walentynek nie obchodze. Super notka. Zapraszam do mnie :) Mile widziane komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie obchodzę szczególnie walentynek :))
    śliczna jesteś!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*