3 lutego 2015

Styl życia- zmiana.

Hej, hej!


Dzisiaj postanowiłam się solidnie postarać napisać cos dłuższego niż ostatnio mi się zdarza.
Tak wiem jestem mało szczegółowa, ale gdyby ktos z was zobaczył jaka jestem rozgadana nie miałby porównania. No w sumie jestem zbyt leniwa, ale moi znajomi już chyba przywykli, bo nie chce mi się robić wielu rzeczy w krótkim czasie, a tego życie ode mnie wymaga, niestety, ;-;
No dobra ja również za często odbiegam od tematu, ale już dosyć tej pogadanki...
Tytuł posta brzmi "Styl życia- zmiana."- (No przecież widzimy?) jest to w prawdzie temat o moim przestawieniu się z południa na rano i z nocy na wieczór.
Jeszcze kilka dni temu mogłam sobie pozwolić na luźny, a może nawet LENIWY? Tak leniwy dzień, bo jak doskonale wiecie miałam ferie. Miałam :'(
W tym przypadku już się to zmieniło, bo po co dni wolne mają się ciągnąć? ;ccc
Jest to może małe narzekanie, ale sami przyznajcie, że nie ma to jak wolne.
Mój każdy dzień (no nie dosłownie każdy, ale ten który spędzałam w domu) był naprawdę nudny i nie robiłam nic ciekawszego jak picie herbatki czy sprawdzanie przeróżnych rzeczy w internetach.
Ahh... Martynka, a czy czasem nie było lektury na ferie?
No była, była i zaraz sprawdzian... ;c Naszczęscie jestem już w naprawdę dalekiej częsci i do czwartku powinnam się wyrobić. Chyba....
No, bo ja nie mogę czytać, ja nie lubię.... Tak wiem jest naprawdę ogrom ludzi kochających książki czy filmy, ale nie ja. I to w tym dziwne, że mam z takimi osobami tematy do rozmowy.
Jest to może też cos w tym, że ja się naprawdę sporo różnie od innych i naprawdę nie mam pojęcia czemu w krótkim czasie się zmieniłam. Jestem teraz bardziej nieogarnięta, ale kompletnie nie wiem z czym to jest związane. Miałam naprawdę duże plany na kanał, ale serio nie mam pojęcia kiedy je ogarnę i to samo z blogiem.
Ja myslałam nad przerwą naprawdę, ale ja dużo myslałam i ja nie zrobię sobie tej przerwy.
Jest to w dobrym kierunku, że nie chcę zawiesić, bo kocham pisać i może czasem jest to bezsensu, ale chyba moje starania są przez niektórych doceniane.
Wszystko co się działo przez pewien czas dawało mi motywację, lecz w pewnym momencie ucichło.
Mianowicie obserwacje, komentarze i ogólnie.
Pyf Pyf....
Musi to być chyba obietnica, którą dałam sobie zakładając to wszystko.
Obiecałam sobie, że nie usunę, że nie zawieszę i zostanę, będę walczyć mimo wszystko.
Nie! Nie użalam się tylko mówię tobie drogi czytelniku, odbiorco iż to miejsce, w którym się teraz znajdujesz to moje życie.
Chcesz mnie poznać czytaj, bądź.
Tu ma być wszystko każda rzecz opisująca mnie tylko dlatego aby ktos komu podoba się to co robię mógł moją pasje i zaangażowanie cenić, a dokładniej szanować.
SZANOWANIE!!!!

^^^^^^^^^
Takie piękne słowo, a w dzisiejszych czasach tak mało okazywane.....


---------------------------------------------------------------
Teraz do tematu, znowu.

Do poniedziałku mam masakrę od jutro w każdy dzień cos. Yh... nie wyrabiam? 
Moja klasa ma źle....
Nazwę to wprost: SZKOŁA! ;/

Jeżeli nie będę mogła czegos dać to nie obrażajcie się, plisss.
Możliwe, że załapie tą szarosć od przyszłego tygodnia i załapie ten rytm.
Może nawet uda mi się wszystko zrealizować i stopniowo publikować.
Jeszcze się ogarnie.

Po za tym narzekaniem mogę powiedzieć, że już jest lepiej z tym przestawieniem się na kompletnie inny bieg dni. Mam nadzieję,  że jeszcze się to ulepszy i myślę o przyszłym tygodniu na temat realizacji moich planów.



Na tym etapie chciałabym zgłosić się z prośbą do was.
Mianowicie: Co chcecie zobaczyć na kanale? Co chcecie poczytać na blogu?
Swoje pomysły podawajcie w komentarzach.

Buziaczki. Pa! :***





5 komentarzy:

  1. Super post. Ja to najbardziej chciałabym zobaczyć na kanale np. Ulubieńców miesiąca, jakieś vlogi, Q&A. Po prostu cb. A co do bloga to nwm. Ale cieszę się że nie myślisz aby rezygnować z blogowania bo na prawdę super ci to idzie i z czasem będzie lepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :') Martynka ma motywację :** Ten post jest jednym z tych lepszych które napisałaś do tej pory, coraz bardziej wchodzisz w świat blogowania :'')
    paulittastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zrób jakiś fajny TAG, to najlepsze wyjście ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety w życiu każdego z nas bywa tak, że czasem jest pod górkę, a czasem z górki. Musimy się z tym uporać i przywyknąć, choć nie zawsze jest to takie proste, jak brzmi. Nie warto się jednak załamywać. Trzeba wciąż iść do przodu i mimo przeciwności, nie zapominać o tym, co zawsze jednak wywołuje uśmiech na naszej twarzy. Jeśli chodzi o pomysły to może warto zrobić jakiś tag :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Motywacja to podstawa! Trzymaj się jej! :')
    Powodzenia! :*

    julia-juliett.blogspot.com <--- nowy post!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*