23 lutego 2015

Chce być...

Witam na moim blogu.

Pewnie dużo osób, które przeczyta ten post już kilka razy zmieniało zdanie na temat tego  czym chciałoby się zajmować w przyszłości.  Być może tak jak ja ktoś 4 lata temu marzył o aktorstwie, ale teraz moim celem jest bycie psychologiem. Od kilku lat się tym interesuje oraz podoba mi się bardzo to zajęcie.  Czasami zastanawiałam się dlaczego tak mnie ciągnie do robienia tego i w tym wszystkim na początku się zastanawiałam czy ogólnie się do tego nadaje?







I powiem wam, że nawet chciałam porzucić to marzenie, ale wsparcie moich znajomych szybko odsunęło mnie od tej myśli. Teraz już wiem dlaczego akurat psychologia. Jest to tak, że uwielbiam pomagać i bardzo lubie słuchać innych. Do tego jestem wrażliwa, a myślę iż to jest takim + do tej pracy.




Na tym etapie chcę jeszcze dodać, że sama sobie nie wmówiłam takiej opini. Również tak stwierdziło kilka osób, czy to z rodziny, czy ze znajomych. Jest to dla mnie motywacja i sprawia mi to radość.


A wy kim chcielibyście być w przyszłości?
Dlaczego?






Zapomniałabym. Bardzo ci dziękuję za przeczytanie tego posta.
Pozostaw po sobie komentarz, a jeśli spodobał ci się mój blog to zachęcam do obserwacji.

Do zobaczenia! :*

8 komentarzy:

  1. Ja się nadaje na psychologa, zwykle rozwiązuje problemy internetowych koleżanek ;o
    Powodzenia! :*

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. heheheh psycholog <3 też bym chciała być jak wiesz <3 hihi

    paulittastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zastanawiam się nad psychologią...no cóż jak na razie, sama muszę uporać się z problemami i z tym wszystkim :)

    julia-juliett.blogspot.com <---- nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Psycholog nie moze byc wrazliwy, chybs ze chcesz sama wpasc w depresje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie mam dopiero naście lat jeszcze mi długo do 18. Jednak podziwiam twoją odwagę anonimku. ;)

      Usuń
  5. ja bym chciała robić coś związanego z angielskim, ale nie wiem jeszcze co dokładnie;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z filmikiem jak układam moją grzywkę :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja akurat marzę o aktorstwie :* I zapraszam do mnie ;** /Milena

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja marzę o byciu strażakiem. Wiem- może się to Wam wydawać dziwne/ zabawne lub dziecinne ale taka prawda. U nas w miejscowości już można się zapisać do tzw. 'młodzieżówki' :)
    http://smileforcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*