20 stycznia 2015

Zimowa sesja, ale bez... sniegu.

Hej, hej, hej!


Dzisiaj mam taki post. w którym muszę pokazać wam nasz "zimowy" krajobraz.
Sami zresztą chyba widzicie za oknem niezbyt dopasowaną pogodę do pory roku.
No może gdzies tam spadło trochę tego białego puchu, ale u mnie jednak nie.
No sorry, ale taki mamy klimat. :D

Za każdym razem kiedy wychodzę to mam tylko w głowie jedną mysl: "Zapewne na Wielkanoc przyjdzie nam lepić zająca.".
No tak...
Jednak mimo następującej pogody nie potrafiłam się powstrzymać od sesji zdjęciowej.
W sumie to dawno na żadnej nie byłam. Hmm...
Ogólnie taki spontan z mojej strony, ponieważ wieczorem napisałam do Pauliny czy nie ma ochoty wyjsć ze mną na dwór, a mianowicie na sesje zdjęciową, a ona nie miała planów (całe szczęscie).
Dzisiaj o godzinie 11, no dobra po godzinie 11 spotkałysmy się przy takim tam kiosku i musiałysmy jeszcze kupić baterię do jej aparatu. No i tak po zakupie czekałysmy na nasz autobus. Na początku pojechałysmy do najzwyklejszego parku i tam było kilka, kilkanascie zdjęć, a potem spacer i jeszcze kilka zdjęć po drodze do autobusu. Paulina była głodna dlatego wstąpiłysmy do Lidla i tam kupiłysmy sobie bułki słodkie.
No, a potem ja musiałam isć po zakupy mamie no i jeszcze wtedy tam też robiłysmy zakupy.
I tak koniec naszego spotkanie. 
Teraz marzy mi się tylko kocyk i herbatka, ale mam jeszcze dzisiaj wizytę księdza....


Teraz możecie spoglądać na nasze zdjęcia:






[Wybrałam tylko kilka zdjęć, ponieważ na innych nie wyszłam nawet dobrze,]


Do zobaczenia, <3


7 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo ładną dziewczyną ♥ Myślę nad obserwacją za obserwacje. :) ( Ja już obserwuje. :) ;* ) Odezwij się u mnie. :)
    http://mills011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety zima nie chciała zostać u nas na długo. Popracuj nad jakością zdjęć :) Powodzenia.

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/ryzykuj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  3. To musialo tak wyjsć przy efektach, ale inaczej byłyby zwykłe, a ja wolę dodać jakis efekt. Jednak dziękuje za komentarz. :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że śniegu już nie ma:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie taki sam "zimowy" klimat ;p
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z haulem ubraniowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :D
    Ja dzisiaj wybrałam się na sesje to akurat spadł śnieg ^^

    julia-juliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*