6 stycznia 2015

Szkoła?

Heej. 


Jutro po przerwie swiątecznej wracamy do szkoły, ale ja tylko na kilka dni i mam w sumie z czego się cieszyć.
Nie wiem jak ja jutro wstanę, ponieważ moje standardowe godziny wstawania podczas wolnego to
11,12 i 13. 
No, ale jak się chodzi spać o trzeciej w nocy to nie można się dziwić w sumie.
Ale ogólnie cała przerwa zleciała mi bardzo szybko i w miły sposób.
Pierwszy tydzień spędziłam u Wiktorii, a drugi ona u mnie.
No niestety trzeba wam teraz oznajmić iż posty dopóki nie zacznę ferii będą z innymi odstępami niż teraz, ale myslę, że źle nie będzie i może uda mi się je dawać dosć często. 
No, ale znów będziecie mieli co czytać, a nawet oglądać za 1,5 tygodnia.



(strona: weheartit.com)


A JAK TAM WASZA PRZERWA SWIĄTECZNA?
KIEDY MACIE FERIE?


Do zobaczenia. :D

13 komentarzy:

  1. Mam ferie wtedy co ty :D
    I wspomniałaś o mnie. ^^
    Victoriaa Blog - klik! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach... jutro szkoła :/
    No ale cóż, są plusy (jeden plus), nareszcie spotkamy sie z klasą ^^

    julia-juliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie przeraża myśl, że już jutro o 7 już będę na nogach. Ciężko będzie się przestawić po chodzeniu spać nad ranem i wstawaniu na obiad.

    juully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To akurat zaraz po moich, więc fajnie. :***

      Usuń
  5. śliczny design, obserwuję! <3 :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło się czyta :)
    Ja w tym roku mam ferie podajże ostatnia czyli jakoś w połowie lutego :D
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam :)

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ferie dopiero w następnym miesiącu :)

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. eh, też nie wiem jak jutro wstanę, bo tak jak ty lubię sobie późno chodzić spać, najwcześniej 4 nad ranem.. Jakoś damy radę! :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nawet nie wiem kiedy te święta były, w ogóle nie zauważyłam, że miałam wolne. czekam już na przerwe miedzysemestralną z utęsknieniem <3

    wineandred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*