5 stycznia 2015

Nowy Design!!!

Hej.

Dzisiaj przychodzę do was z postem na temat designu.
Chciałabym również ten blog zareklamować.
Jak już zapewne widzicie mój blog przeszedł małą/ogromną zmianę z której jestem na maksa zadowolona, a to mogę/możemy zawdzięczać Victorii z bloga: [KLIK]  .
Zapraszam was do niej. 







Jak wam się podoba praca Wiktorii? 


Muszę o tym jeszcze raz wspomnieć.
Jestem bardzo zadowolona, a twoja praca jest znakomita. 
Dziękuje ci za to jeszcze raz.




Do zobaczenia!






7 komentarzy:

  1. Śliczny blog :D
    paulittastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny desing ^^

    julia-juliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny desing, bardzo klasyczny. Uwielbiam taki styl :)

    (PS. Miło mi, że zajrzałaś na mojego bloga)

    duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem jest świetny, bardzo mi się podoba : )))

    http://lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi sie jej praca ;)

    klikniesz mi w 3 rzeczy z Choies? odwdzięczam się komentarzem i obserwacją, więcej tutaj http://rosewithcherry.blogspot.com/2015/01/juz-na-samym-poczatku-chciaabym.html ♥ obs/obs? zacznij i daj znać u mnie, buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie się Twój blog prezentuje.;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*