12 stycznia 2015

Miejmy odwagę.

Hej, cześć, witam, dzień dobry!!!


W dzisiejszym poście mam jakby chęć zwrócić uwagę na moją oraz waszą odwagę. 
Jeśli mnie poznałeś osobiście to zapewne wiesz iż nie jestem osobą otwartą, ale przeplatam w swoim życiu tematy przy których nabieram trochę tej pewności. Jednak ty osobo czytająca ten post, mój drogi czytelniku pomówmy tu o odwadze, ponieważ to jest naszą codziennością, gdy spotykamy się z takimi rzeczami gdzie albo mamy tę siłę na wykonanie czegoś albo jesteśmy słabi i po prostu nie dajemy sobie rady. Jednak musimy wiedzieć o tym, że istnieją rzeczy, osoby i ogólnie dzięki którym ta motywacja jest większa. Rozwinnę się krótko może tak średnio o tym jak to pisać, dawać swoje zdjęcia, zwyczajnie być tą blogerką.
Jeśli uważasz, że to iż tu jestem było rzeczą typową do jakiej podeszłam od tak to naprawdę jesteś w błędzie. Kiedy czytając inne blogi o życiu (zazwyczaj dziewczyn) innych w mojej głowie pojawiło się miliony myśli jak to jest, a pojawiły się pytania typu: "Czy gdy pokaże się innym będę tolerowana?", "Czy ludzie czytający mnie będą mnie akceptować?", "Może będę krytykowana?" I naprawdę sporo innych. Również nie ukrywam, że rozmyślałam nad popularnością w tych całych internetach, bo nie oszukujmy się to chyba myśli naturalne, ale jednak po kilku blogach zdecydowałam się założyć jeden (wtedy już z pasji, bo to naprawdę mnie kręci) blog, na którym mimo nie powodzeń będę się rozwijać, tworzyć nawet w czasie porażki. Teraz pisząc dla coraz to większej ludności (z czego jestem bardzo zadowolona) mam już mniejsze obawy i nie boję się tej krytyki, ale za to ona mnie w jakiś tam sposób wzmacnia. 
Ufff.... troszeczkę się rozpisałam, ale nic. Jeśli i ty masz marzenia staraj się stopniowo przezwyciężać strach. Ja trzymam kciuki. 

Dziękuję wam, że jesteście ze mną i wytrzymujecie każdy błąd, a także mnie wzmacniacie. Za to ja jestem z wami.



Starajmy się o tą odwagę.  Łączymy siły. 




Czy chcecie więcej takich postów?
Jak radzicie sobie ze strachem?



Do zobaczenia. ;***

4 komentarze:

  1. Dobry post, myślę, że tej odwagi nabierzesz w sobie więcej i powiesz to w końcu :*
    paulittastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie napisany :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem odważna, ale cały czas próbuje :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem osobą bardzo nieśmiałą i słabo odważną. Staram się nad tym pracować, ale trudno jest to zmienić :/


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*