3 stycznia 2015

Liebster Blog Award- Nominacja

Heeej.


Zostałam nominowana przez Paulinę do Liebster Blog Award.

W waszych głowach mogą pojawiać się (nie muszą) pytania : "Co to Liebster Blog Award?"
Liebster Blog Award to nominowanie przez różne blogerki blogi o mniejszej ilosci obserwujących aby mogły się troszkę "wybić". (czytając u Pauliny) W poscie nominuje się 11 osób, ale ja nie mam tylu...
Także na mojej nominacji będzie ich mniej.

Zapraszam do czytania. ♥





1 Jakie są twoje postanowienia noworoczne?

Moje postanowienia noworoczne to: bardzo chciałabym schudnąć (nie mam okreslonej ilosci kg do zgubienia), również chcę aby mój blog nie był nudny i zdobywał większą popularnosć, a zwłaszcza dlatego gdyż piszę dla siebie, kilku znajomych i naprawdę paru osób które być może nawet nie czytają. ;cc
Kolejnymi postanowieniami są rzeczy związane z samą mną, czyli
poprawić moje oceny (mimo, że są całkiem okej to chciałabym bynajmniej tego nie zawalić)
być bardziej aktywną na blogu i na internetach w sprawach ważnych
częsciej się usmiechać *potrzebuję tego*.
Również muszę promować kanał na yt.
Jest ich więcej, ale przejdźmy do kolejnych.





2 Czy oglądasz kogoś z youtube'a? Jeśli tak to kogo?

Oczywiscie, że oglądam.
Są to: JDabrowsky (super chłopak, a na jego kanale nigdy się nie nudzę ♥), ReZi (chłopak, który jest również bardzo fajny i podoba mi się to jak nagrywa), Lucy (dziewczyna ta ma wielką osobowosć i naprawdę bardzo lubię jej pracę), Banshee (jest również ceniona ze względu na jej poczucie humoru :D),
Blowek (już może nie tak często go oglądam, ale nadal lubię), littlemooonster96 (zwykła dziewczyna, która nagrywa całkiem spoko filmiki).



3 Wymień najlepsze filmy jakie oglądał*ś z kategorii: thriller, romantyczne, dramat, komedia, na faktach

I nadszedł ten moment.....
Nie jestem osobą, która często ogląda filmy.
Cenię bardzo film "Sala Samobójców" ♥♥ *zakochałam się w tym filmie*, ale również doceniam 
"Gwiazd naszych wina" zapewne wam znany.



4 Na ile porcent (%) podoba ci się mój blog i czy poleciłbyś go swoim znajomym?

Twój blog jest jak dla mnie bardzo przemyslany, gdy zwracam uwagę na twoje posty.
Piszesz super nie podałas skali tak, więc *0-10*
9. Myslę, że ocena jest dobra i tak poleciłabym go.


5 Brzydzisz się robaków takich jak: motyle, karaluchy, mrówki, ćmy itp?

Tak. Są one nazywając rzecz po imieniu ochydne- fuuu, bleee! Jednak motyle całkiem, całkiem. :D



6 Czy lubisz nosić sukienki? jeśli tak to jakie?

Szczerze? Od sylwestra przekonuję się do nich stopniowo.
Lubię prostą górę i (nie długi, nie krótki) dół, który nie będzie wyzywający.



7 Wolisz pisać o sobie czy kimś innym? Uzasadnij dlaczego.

O sobie, ponieważ nie jestem plotkarą i sama o sobie mam dużo do powiedzenia. 
Jednak nie cenię siebie i piszę bloga z pasji... czasami przeszkadza mi to i mam ochotę go usunąć, ale kilka razy to robiłam i chciałabym spróbować przekonać się choćby w małej ilosci do siebie.


8 Czy w przyszłości chciałabyś zamieszkać za granicą? Jeśli tak to do jakiego panstwa?


Tak. To akurat u mnie BARDZO często się zmienia i nie mogę tu tego okreslić.





Myslę, że moje odpowiedzi spełniają oczekiwania Pauliny i ja osobiscie nominuję:


Gosia  ♥ Wiktoria ♥ *POPROSIŁABYM O POWIADOMIENIE MNIE KIEDY JUŻ ODPOWIECIE NA PYTANIA ZNAJDUJĄCE SIĘ PONIŻEJ.*




1. Jaką książkę mogłabys polecić? Dlaczego?
2. Jaki jest twój ulubiony kwiat?
3. Gdzie spędziłas sylwester?
4. Jak poprawiasz sobie humor?
5. Czy masz jakąs piosenkę przy której zawsze się wzruszasz? Jaka i dlaczego?
6. Czy chciałabys sobie zrobić tatuaż? Gdzie i jaki?
7. O czym marzysz?



Do zobaczenia! ♥

3 komentarze:

  1. Bardzo miło się czytało, na prawdę:)
    Ps. Czekam na kolejny filmik na yt!

    julia-juliett.blogspot.com <--- nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odpowiedź :*
    paulittastyle,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*