25 stycznia 2015

Ferie :D

Cześć.

Moje województwo jak mogliście zauważyć w poprzednich postach zaczęło ferie jako pierwsze i nawet jest to lepsze, ponieważ później przyzwyczaje się do porannego dzwonka.
Jednak smutno mi trochę z tego powodu,  że zaczął się już drugi tydzień wolnego, ale trudno.
Mam nadzieję, że nie zleci on tak szybko jak poprzedni.
Na cały weekend przyjechałam do Wiktorii i muszę przyznać iż sobota była najlepszym dniem 1  tygodnia. Kiedy przyszłam do Wiki to trochę nam się znudziło siedzenie w domu i poszłyśmy w stronę wału, a potem wzdłuż niego. Mimo mrozu fajnie się rozmawiało przy takim świeżym powietrzu. Po ponad godzinie wróciłyśmy do niej i potem zostałyśmy same. Jednak zadbam o waszą psychikę i nie będę opowiadać przebiegu całego wieczoru. Kiedy Wiktorii rodzice wrócili do domu to ja musiałam wracać do babci i Wika razem z ciocią mnie odprowadziły, ale teraz znów tutaj siedze i piszę dla was. Nie wiem sama kiedy jechać do domu, ale to się jeszcze okaże.



Jadąc tutaj udało mi się zrobić zdjęcie, które według mnie jest śliczne i w końcu mogę wam pokazać fajną pogodę.








A tutaj możecie zobaczyć moje zdjęcie z piątku.



 



Do zobaczenia! 
<3





Kiedy macie ferie?  Jak je spędzacie/macie zamiar spędzić?

4 komentarze:

  1. Ja czekam do moich urodzin (1 luty) i wtedy zaczynam ferie :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. j ferie zaczynam od lutego
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczynam ferie właściwie od jutrzejszego popołudnia, ponieważ w piątek rano wyjeżdżam w góry, już nie mogę się doczekać :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ferie od jutra od godziny 13.25! :) juz sie nie moge doczekac

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*