18 stycznia 2015

Co się dzieje?

Heeej!

Mam dzisiaj post, w którym muszę się zapytać was o to co się takiego stało....



ALE O CO CI CHODZI TINI?


No chodzi mi o to iż weszłam ostatnio na bloggera i ujrzałam 18 obserwatorów.
Było to dla mnie wielkie zaskoczenie, ponieważ spadło to, ale to jeszcze nic.
Teraz znów jest was tylko 17....
To jest bardzo przykre chyba dla każdej blogerki.


Czyżby moje posty stają się nudne?
Co takiego jest w tym blogu źle?


Dajcie mi tą szansę gdyż myslałam, że wasza ilosć wzrosnie, a nie zmaleje. 

:'(




2 komentarze:

  1. Ja nadal obserwuję i czytam. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu pierwszy raz i będę zaglądać częściej, więc masz o jednego czytelnika więcej. :D Fajny blog :)
    Nie smuć. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*