22 grudnia 2014

Swiątecznie!!!

Czeeesć Misie!



W tym przypadku kiedy mamy 22 grudnia nie mogłabym zmarnować okazji rozpoczęcia nagrywania na you tube.
Idą swięta i mimo, że ja za nimi nie przepadam (sprawy rodzinne) to chciałabym chociaż trochę radosci poczuć z tego powodu mogę wam zaproponować trzy filmiki.
Pod postem piszcie, które chcecie zobaczyć, a które mam odpuscić. Jednak ja czekam na szybką reakcje, ponieważ muszę to zrobić do 24 grudnia.


  • TAG Swiąteczny?
  • Robienie babeczek i przygotowania?
  • Moje prezenty?









Czekam na wasze odpowiedzi oraz dopuszczam wasze pomysły, które z wielką przyjemnoscią biorę pod uwagę.
Gdyby było, że wszystkie filmiki to również jestem na to zdecydowana.... ewentualnie zrobię posty na blogu, ale moim zdaniem lepsze filmiki. 
Jednak propozycje na posty mile widziane. <333






Wesołych Swiąt!!!!!!! ;*

4 komentarze:

  1. Ja bym bardzo chciała zobaczyć TAG Świąteczny i twoje prezenty więc liczę że się pojawią. Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytania do Tagu :D
    1. Jak będą wyglądać twoje święta?
    2. Twój wymarzony prezent?
    3. Gdzie najbardziej chciałabyś spędzić święta?
    4. Ulubiona potrawa na wigilii?
    5. Masz ulubiony świąteczny film? Jak tak to jaki?
    6. Ulubiona świąteczna piosenka?
    7. Wolisz dawać czy dostawać prezenty?
    8. Budowałaś kiedyś domki z piernika?
    9. Ulubiony zapach świąteczny?
    10. Kupujesz kalendarz adwentowy aby odliczać dni do świąt na słodko?
    Mam nadzieje że tyle pytań wystarczy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oo tak napisz tag świąteczny ja właśnie też to zrobiłam, masz tutaj link do mojego! :) http://angelika-memories.blogspot.com/2014/12/swiateczny-tag.html
    +Obserwuje mam nadzieje, że wpadniesz do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią zobaczę tag świąteczny <3
    Tutaj masz kilka pytań:
    - Jaki jest Twój ulubiony świąteczny film?
    - Jaka potrawa najbardziej przypadła Ci do gustu z tych, które pojawiają się u Ciebie na stole wigilijnym?
    - Świąteczna piosenka?
    - Co najbardziej liczy się dla Ciebie w święta?
    - W jakiś sposób przygotowujesz się do świąt? Jak tak ile dni/tygodni wcześniej rozpoczynasz planowanie wszystkiego?

    Zapraszam na mojego bloga :*
    julia-juliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*