6 grudnia 2014

Mikołajki!!!

Heeejo!
Pewnie możecie mi mieć za złe brak relacji z dyskoteki, ale nie chciałam pisać krótkiego posta, więc postanowiłam zrobić to dzisiaj w taki niezwykły dzień, a mianowicie w Mikołajki.



Dyskoteka była całkiem spoko tylko, że bardzo dużo osób zamawiało piosenki i było też trochę wolnych. Muszę się jednak pochwalić, że tańczyłam z pewnym chłopakiem, który mi się podoba. Aww... *.*









MIKOŁAJKI!!!


Na pewno zacznę od tego, że wczoraj miałam klasowe mikołajki i mielismy do wykonania zadanie aby dostać prezent. Ja musiałam zaspiewać "Jinglle Bells" (czy jak tam), a Karol "Barbie Girl".
Mam trochę zdjęć, ale jakosć nie powala i niektórzy mogą mieć pretensje. Od Gosi dostałam "Zniszcz ten dziennik"! Dziękuje ci jeszcze raz kochana.
<333


Po szkole wybrałam się z koleżankami i Bartkiem do galerii, ale niestety Bartek szybko sobie poszedł. My robiłysmy sobie jeszcze zdj, ale nie na moim telefonie i nie mam ich tu. Jednak pewnie dam na IG i stronkę. 


Budząc się dzisiaj dostrzegłam tablice korkową i czekoladę. Tablica mi się bardzo przyda, ale o tym kiedys może filmik. Od mojej babci dostałam szczoteczkę elektryczną i ona również jest dla mnie super prezentem, bo miałam w planach ją sobie kupić, ale już mam. 





Macie tutaj zdj. z wczoraj.





Do zobaczenia. ;***

5 komentarzy:

  1. Miły post :3
    A co do mikołajek to były świetne, zwłaszcza fragment gdy Karol śpiewał Barbie girl haha ♥ A i zdjecia śliczne, uwielbiam te świąteczne ozdoby tuż przed galerią :)

    http://julia-juliett.blogspot.com/ <--- nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. no h8, ale to że tańczyłaś z chłopakiem który ci się podoba to żaden wyczyn;)
    np. na balu 6 klas u nas kazdy tanczyl z kazdym tak naprawde bez zadnych 'ooo on sie we mnie kocha bo ze mna zatanczyl' wiec musze cie rozczarowac, bo w tw przypadku tez tak nie jest :*

    NO H8 powtarzam jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, że żaden wyczyn. Pewnie mu się nie podobam, ale tylko się ciesze. Bez pozdrowień. (chyba)

      Usuń
  3. Jejuuu *-* to choinka jest piękna. Nie mogę się na nią napatrzeć (zdj) *-*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*