26 listopada 2014

Za niedługo grudzień.

Hej.
Dawno mnie tu nie było, ale już jestem.
Aktywnosć na blogu się zmniejszyła, ale na stronie dodałam moje zdj.[KLIK]




U mnie jednak nie było tak szaro, a zwłaszcza od soboty.
Sobotę spędziłam na urodzinach u Gosi.
Wraz z Weroniką na początku się zgubiłysmy, a było zimno.
No naszczęscie dziewczyny nas odszukały.
Potem było trochę zabaw i dużoooo jedzonka. Na końcu #selfie...
Czas tak szybko leciał, że po chwili wróciłysmy, ale spokojnie my tam jeszcze wrócimy.




Niedziela i poniedziałek jakos minęły, a wczoraj miałam zdjęcia. Musiałam sobie również
zrobić do podań, które będę składać aby dostać się do gimnazjum.
Jestem zdecydowana teraz na jedno, ale wiem że jeszcze będę miała wahania.
Ogólnie na zdjęciach nie wyszłam najgorzej, bo bywało gorzej.



Dzisiaj ujmijmy, że miałam tylko polski.
Ruszylismy z coroczną akcją "Szlachetna Paczka".
Mamy przydzielone dwie rodziny.
W każdej jest jedna osoba chorująca na nowotwór.
Moja klasa jest dosć angażująca się w takie sprawy.
Zgłosiłam się na wolontariuszkę i jeszcze kilka dziewczyn z mojej klasy.
Bardzo bym chciała zobaczyć ich usmiechy i tę radosć.
Może dlatego, że wiem jak to mieć chorującą osobę w rodzinie. [*]
No i po prostu lubię pomagać.


Wybrałam się również na sesje z Gosią. Był to taki szybki wypad, ale też chciałam odmówić, bo moje włosy bardzo odmówiły współpracy. No, ale poszłam.



Jutro moja klasa organizuje dyskotekę andrzejkową i relacje z niej dam jeszcze w tym tygodniu.




ZDJĘCIA Z URODZIN:










ZDJĘCIA Z SESJI:











NO I KILKA SELFIE Z NIEJ:










Widzimy się w kolejnym poscie.
Do zobaczenia. <333

1 komentarz:

  1. Piękniutka :* Jeeeju nie mogę się doczekać świąt!

    http://paulittastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*