12 października 2014

Sesja z Pauliną i Gosią.

Czeeść.
Zacznę od tego iż na moim blogu posty będą pojawiać się tylko z jakiś sesji lub wyjątkowo coś wymyślę, a posty będą min. raz na tydzień.

Wracając do tematu.

W piątek było cieplutko no i idealnie na jakiś wypad.
W szkole już umówiłam się z Pauliną, ale nie chciałyśmy iść same.
Szukałyśmy dziewczyn, które nie były na sesji z nami lub były, ale na kilku.
Poszukiwania trwały aż nastała GOSIA.



Początkowo wybrałyśmy się na arenę, a później do parku ( ze względu na to możecie zobaczyć choć czarno-białe to już nie letni, a jesienny krajobraz parku).
Miałyśmy ubaw z piosenki o barbie i to była moja sesja, która ze wszystkich zajmuje miejsce pierwsze. Oczywiście taki wypad mamy zamiar powtórzyć, a ja liczę iż nastąpi to niebawem.
Jednak mam w planach jeszcze sesje z Weroniką i Weroniką. To najpierw.
Ze względu na to, że nie chcę już dostawać komentarzy typu "śliczne zdjęcia zapraszam: ******", bo widzę, że chcesz tylko dać reklamę. Jeśli naprawdę czytasz to co tu piszę to twoje komentarze są dłuższe i motywujące, a to tu się liczy. 









































I to tylę.


ZA NIEDŁUGO FILMIK NA MOIM KANALE. NIESPODZIANKA. <33

5 komentarzy:

  1. zdjęcia są świetne i na dodatek czarno-białe :D
    czekam na następne posty :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna Martynka na zdjęciach <3 naprawdę są boskie. Nie mogę się doczekać tego filmiku więc wstawiaj go szybko. Mam nadzieje że i my w końcu wybierzemy się na szeszyn :* KC

    OdpowiedzUsuń
  3. Musicie mnie zabrać na sesje <3
    + Strasznie mi się podoba wygląd Twojego bloga

    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna mała Martynka. ^.-

    OdpowiedzUsuń
  5. super bylo ;* świetne zdjęcia +brzydka ja :c

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*