7 września 2014

W lesie.

Heej.
W dzisiejszym poście chciałabym ująć krótko mój wczorajszy dzień. 
Zaczynajmy!




Z bratem i rodzicami pojechaliśmy do lasu, ale ja zamiast szukać grzybów robiłam sobie zdjęcia i to wkurzało bardzo mojego tatę. No  nic. Zależało mi na tym aby mieć pomysł na posta i tyle.
Całkiem fajna ta wyprawa, bo zdjęcia wyszły całkiem spoko. Były robione aparatem, a więc jakość może nie być zadowalająca. Ze względu na to że miałam dobry humor nie zabrakło też wielu ujęć mojej (jak dla mnie) brzydkiej twarzy, ale mimo tego to lubię robić sobie zdjęcia. 





















Niestety nie te same wymiary,
Do zobaczyska! <33

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :)

    julia-juliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zdjęcia *.* I wcale nie jesteś brzydka. Zrozum to w końcu :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*