28 września 2014

Kolejne seszyn. + notka

Czeeeść.

Wczoraj strasznie mi się nudziło w domu i zadzwoniła do mnie Wera, która miała ten sam problem co ja więc umówiłyśmy się na sesje. No i chodziłyśmy to tu to tam.... zdjęcia wyszły w miarę normalne, ale za to super się bawiłam. Ona ma jeszcze kilka na swoim telefonie, ale je dorzucę do filmiku, który niebawem pojawi się na moim kanale. 


















































Jedna z kilku kiedy dodaje więcej niż 10 zdjęć swoich. Okazja to, że moje włosy są krótsze,
Mi się to podoba i mam nadzieje, że wam chociaż troszkę.
Paa.




***********

Oczekiwanie na pytania to moje nie doczekanie, więc ogłaszam to jeszcze raz.
Możecie zadawać mi pytania w komentarzu, a ja na nie odpowiem w formie filmiku. Potrzebuję uzbierać min.15 i jeśli mi się to nie uda to klapa. 

Dodatkowo!


Aktywność czytelników okropnie się zmniejszyła i mam nadzieję, że w ciągu najbliższych dni się poprawi.





3 komentarze:

  1. Jakie śliczne dziewczyny *.* Następnym razem idę z wami na seszyn :* Boskie zdjęcia jak zawsze. Pytania zadam ci jutro bo dziś jestem mało kreatywna. KC <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam, nowy post :*
    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Twój ulubiony kolor?
    2. Ulubiona piosenka w tym momencie?
    3. Czy masz jakiś idoli oprócz 5 Seconds of Summer, jeśli tak, to kto to jest?
    4. Gdybyś miała być zwierzęciem, to jakim?
    5. Jaki chciałabyś mieć kolor włosów i czy zamierzasz je w najbliższym czasie farbować?
    6. Czy jest coś bez czego nie możesz żyć?
    7. Chcesz mieć jakieś tatuaże lub kolczyki? Jeśli tak to gdzie i jakie?
    8. Twój boy crush?
    9. Gdybyś dostała złotą rybkę, która spełni trzy twoje życzenia, co to by było?
    10. Twój ulubiony film?
    11. Co najbardziej w sobie lubisz?
    12. Co lubisz robić w wolnym czasie?
    13. Na co najpierw zwracasz uwagę u ludzi?
    14. Opisz siebie w dwóch słowach.
    15. Kim chciałabyś zostać w przyszłości i dlaczego?
    I jest 15. ^.^ Jestem z siebie dumna. xdd
    <3 ;***

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*