20 września 2014

Ciekawe.

Czeeść.
Moje dni takie wrześniowe lecą całkiem ciekawie i dobrze mimo sprawdzianów itp. 
Mimo iż szkoła, szkołą to całkiem nieźle jest z moją klasą, ale pewnie dlatego że za kilka miesięcy będziemy musieli się pożegnać. Te wszystkie lata tak szybko lecą....
Przechodząc do rzeczy to ostatnio byłam na sesji z moimi przyjaciółkami: Weroniką, Moniką, Klaudią i Pauliną. Zdjęcia moje są w miarę spoko, ale dziewczyny wyszły o wiele lepiej. 
Jednak moje nie są najgorsze.
















Co sądzicie?

Kilka dni temu przejechałam z moim tatą łącznie 4 godziny tirem i to jest całkiem spoko, ale jednak dupa boli od tego siedzenia. Mnie bardzo wzięło na zdjęcia i zrobiłam ich dużo. Z takiej wysokości można wiele zobaczyć, bo np. asfalt jest całkiem inaczej widoczny no i ogólnie więcej można dostrzec. Penie kilka z was może się dziwić jak to mogło mi się podobać i tak dalej, ale naprawdę było nieźle. 

















No i jeszcze takie z kilku ostatnich dni.















Jak tam u was?

Paa

2 komentarze:

  1. Zdjęcia śliczne, ale może warto dodawać je większe?
    Np. w rozmiarze 'bardzo duży' :)

    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*