4 lipca 2014

Taka tam sesja.

Heej.
 Dzisiaj postanowiłam już zrobić małą sesje. Na większości zdjęć wyszłam jak debil, a było ich mnóstwo. Z nich wszystkich dodam tylko kilka. Ogólnie wygłupiałam się do nich, ale za nim je obejrzałam myślałam że będą chociaż ładne, ale się myliłam i to bardzo. Wiktoria wyszła na nich bosko i musicie je obejrzeć na jej blogu. LINK DO WIKI!

Jeśli mam być szczera to dzisiaj na sesji humory nam dopisywały.
Kiedy wracałyśmy z sesji jakaś babka nas zaczepiła i kazała wyrzucić jej śmieci.
No dobra nie zanudzam :




 


To pierwsze dodałam z przymusu, ale po przemyśleniu jest najładniejsze z moich wszystkich.
Drugie rządzi. 



Najpiękniejsze. <333



2 komentarze:

  1. Kochana. ♥ Wyszłaś ślicznie na tych zdj. *___* I to zdj. z Lukiem. ^^ Takie słitaśne. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne focie ^^ Zdjęcie z Lukiem sweet. Ogólnie co tu dużo gadać. Boskoo *.*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*