8 lipca 2014

Małpi Gaj?

Hej.
Już kilka dni temu byłam w tzw. "Małpim Gaju" i narzekam na kilka kilometrów męczących z powodu upalnej pogody. Widoki niezapomniane, zwłaszcza pewien lasek. Miejsce dość ciche i spokojne, wprost idealne na wyluzowanie się. Były tam miejsca na grilla, ścieżki przyrodnicze i mały strumyczek.
My z Wiką się wygłupiałyśmy, jak zawsze zresztą. 
Gdyby nie to że w pewnym momencie nie wiedziałyśmy gdzie jesteśmy i byłoby trochę chłodniej to wszystko by było super. 













Pewnie zauważyliście,  że tu brakuje mnie i o to chodzi, ponieważ nie jestem atrakcją Małpiego Gaju. 

3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia i ja też ubóstwiam to miejsce:)

    Zapraszam do mnie:
    julia-juliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. :D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za miłe komentarze, ale krytykę też przyjmuję, oczywiście uzasadnioną. :*